Obiectivele Comisiei de Avizari si Acreditari
Comisia de Avizari si Acreditari din cadrul Colegiului Medicilor Iasi are ca obiectiv impunerea unor standarde si criterii de asigurare a calitatii actului medical pe teritoriul judetului Iasi. In acest sens comisia indeplineste urmatoarele atributii principale:
- Asigura impreuna cu structurile de specialitate din Ministerul Educatiei,Cercetarii, Tineretului si Sportului si din Ministerul Sanatatii verificarea,validarea si echivalarea calificarii membrilor sai;
- Participa la elaborarea unor criterii transparente de evaluare, validare si echivalare a diplomelor, specialitatilor, competentelor si gradelor profesionale;
- Elaboreaza si propune criteriile si metodologia pentru acordarea si revocarea avizului de libera practica, a avizului de infiintare a cabinetelor medicale si de functionare a unitatilor medico-sanitare precum si metodologia de emitere a autorizatiei de libera practica, de infiintare a cabinetelor medicale sau de functionare a unitatilor medico-sanitare cu respectarea principiului “numerus claussus”;
- Participa in cadrul comisiilor centrale de acreditari;
- Propune si avizeaza metodologia de acreditare a unitatilor medico-sanitare;
- Propune metodologia de privatizare a unitatilor sanitare de stat;
- Supravegheaza desfasurarea licitatiilor si a altor modalitati de privatizare a unitatilor medico-sanitare, a mijloacelor tehnice, etc. de stat.
- Organizarea Comisiei de Avizari si Creditari din cadrul Colegiului Medicilor Iasi
Coordonator Birou Executiv: Dr. Olărașu Viorel
Membri:
Dr. Costandache Cristina-Mihaela
Dr. Naghi Simona-Nicoleta
Dr. Picioreanu Iuliana
Dr. Nastasă Mihaela
In cadrul sedintelor comisiei participa un reprezentant al compartimentului administratitv – Adina Pachițanu si atunci cind este solicitat, avocat Ioana Atasiei.
- Procedurile Comisiei de Avizări și Acreditari
- Certificatul de membru CMR ( Legea 95/ 2006, ; Decizia nr.1/ 2015 – aviz practica temporara pentru medici străini, Decizia nr. 1/2009 si nr.3/2011 – eliberarea certif. CM, Decizia nr. 11/ 24.06.2016, Legea nr.113/ 2016)
Avand in vedere intrarea in vigoare a Legii 95/2006 – Legea privind reforma in sanatate, Titlul XII, Art. 384, 387, 382, 383 privind calitatea de membru al Colegiului Medicilor din România (CMR), Art. 412 lit. l), 454 (1) si (2) privind obligatia platii cotizatiei datorate in calitate de membru al CMR, Art. 412 lit d), 414, 415 privind formarea continua in cadrul Programului de Educatie Continua (EMC) si Deciziile 6, 7 si 8 din 28 iulie 2006 ale Consiliului National al Colegiului Medicilor din Romania si eliberarea certificatului de membru CMR sunt necesare urmatoarele acte:
- Cerere către preşedintele CMI şi Declaratie pe proprie răspundere privind îndeplinirea condiţiilor prevazute la art. 382 şi 383 din Legea 95/2006
- Adeverinta din care sa rezulte exercitarea profesiei de medic în ultimii 5 ani
- Copie legalizată după diploma de absolvire a facultăţii
- Copie după Buletinul de Identitate / Cartea de Identitate
- Copie certificat de căsătorie / divorţ (dacă este cazul)
- Cazier judiciar (valabil 6 luni de la data eliberării) – în original
- Certificat medical tip A 5 (cu viza psihiatrie, viza interne) – în original (valabil 3 luni de la data eliberării)
- Copie ordin de confirmare medic specialist / primar
- Copie ordin de confirmare în a doua specialitate (dacă este cazul)
- Copie dispoziţie de repartizare rezidenţiat (pentru medicii rezidenţi) și prima pagină a carnetului de rezident
- Copie după certificat de competenţă / supraspecializări / doctor în medicină (dacă este cazul)
- ADEVERINŢĂ de la unitatea medicală – Spitalul plătitor, cu menţiunea reţinerii cotizaţiei către CMI
- Adeverinţa UMF de post în gradul didactic (asistent, profesor, etc.)
- Adeverinta de post în cercetare (asistent cercetare, cercetător)
- Adeverinţă UMF care să ateste calitatea de doctorand a solicitantului
- Copie după asigurarea de malpraxis şi după chitanţa plăţii Asigurării de Malpraxis (exceptie medicii rezidenţi)
- Atestat ORE E.M.C. (40 ORE E.M.C. în ultimul an sau 200 ORE E.M.C. în ultimii 5 ani) – copii diplome (excepţie medicii rezidenţi)
- Juramintul lui Hipocrate (ast. 378 din legea 95/2006)
o Avizarea anuală a Certificatului de Membru CMR ( Decizia nr.5/2008- stabilirea cotizației de membru)
Medicii care intrunesc conditiile prevazute la art. 370 din Legea 95/2006 exercita profesia pe baza certificatului de membru al Colegiului Medicilor din Romania, avizat anual pe baza asigurarii de raspundere civila, pentru greseli in activitatea profesionala, valabila pentru anul respectiv.
Documente necesare:
- Certificat de Membru CMR ( in original );
- Atestat ORE E.M.C. – original certificate EMC și copii semnate conform cu originalul
- Copie dupa asigurare malpraxis
- Adeverință salariat
- Cotizația de membru achitată la zi
o Actualizarea datelor
Dupa primirea Certificatului de membru este necesar ca medicul sa anunte orice modificare survenita in datele cu care figureaza in evidentele Colegiului Medicilor Iasi.
Actualizarea datelor se face in urma unei cereri personalizate de actualizare, cerere insotita de documentele justificative corespunzatoare:
- Schimbarea numelui ( casatorie / divort ) – certificat de Casatorie/ Divort;
- Schimbarea domiciliului – copie dupa actul de identitate;
- Modificarea mijloacelor de corespondenta ( nu necesita documente justificative);
o telefon fix
o telefon mobil
o e-mail
- Modificarea gradului profesional ( obtinerea titlului de medic specialist sau primar ) – copie dupa ordinul de confirmare;
- Obtinerea celei de-a doua specialitati – copie dupa ordinul de confirmare;
- Obtinerea de competente / supraspecializari – copie dupa certificat;
- Obtinerea / modificarea titlului didactic ( asistent, conferentiar, etc ) – adeverinta UMF;
- Obtinerea / modificarea titlului in cercetare ( asistent in cercetare, cercetator, etc ) – adeverinta de la locul de munca;
- Obtinerea titlului in Doctor in Stiinte Medicale – copie dupa Diploma de Doctor in Stiinte Medicale;
- Modificarea locului de munca – adeverinta de la locul de munca;
- Copie dupa Asigurarea de Raspundere Civila.
o Transferul medicilor ( Decizie nr.10/2009- procedura de transferal membrilo CMR)
Membrii Colegiului Medicilor din Romania luati in evidenta unui colegiu teritorial se pot transfera in cadrul altui colegiu teritorial in situatiile prevazute de legislatia in vigoare si vor fi luati in evidenta acestuia din urma in baza urmatoarelor documente:
- Copie acte de identitate
- Copie diploma de licenta
- Copie confirmare specialitate/primariat
- Copie competente, supraspecializari, doctorat
- Copie polita de asigurare malpraxis
- 40 ore EMC pe ultimul an (copii diplome)
- Adeverinta de la angajatorul din Iasi
- Originalul Certificatului de Membru emis de Colegiul Judetean care efectueaza transferul
- Nota de transfer
o Continuarea activitatii medicale peste varsta legala de pensionare (Legea nr.95/2009- art.185, alin.13-14 si art.391, Legea 264/2004- privind organizarea si frunctionarea Academiei de Stiinte Medicale art.10, alin.1, Decizia nr.4/2008 modificata si completata cu Decizia nr.1/2014, Legea 113/2016)
- Medicii se pensionează la vârsta de 65 de ani, indiferent de sex. La cerere, medicii se pot pensiona în condiţiile prevăzute de Legea nr. 263/2010privind sistemul unitar de pensii publice, cu modificările şi completările ulterioare
- Desfășurarea activității peste vârsta de pensionare – unități sanitare private
Medicii își pot continua activitatea medicală peste vârsta de pensionare (65 ani) dacă aceasta se desfășoară în unități sanitare private. Continuarea activității se face în baza certificatului de membru al CMR și al avizului anual eliberat de colegiul teritorial unde este înregistrat medicul, pe baza următoarelor documente:
- cererea medicului, cu menționarea expresă a faptului că activitatea cu caracter medical urmează să se desfășoare exclusiv în unități medicale private;
- copie a actului de identitate;
- certificatul de sănătate care va conține viza de la medicul psihiatru cu mențiunea “apt să lucreze în domeniul sanitar” și viza medicului de medicina muncii cu mențiunea “apt să lucreze în specialitatea…” (specialitatea medicului pentru care se eliberează certificatul de sănătate);
- copia asigurării de răspundere civilă, pentru greșeli în activitatea profesională, încheiată pentru anul respectiv;
- dovada efectuării a minimum 40 de ore de educație medicală continuă în ultimele 12 luni.
- Desfășurarea activității peste vârsta de pensionare – unități sanitare publice
În unitățile sanitare publice, inclusiv în cadrul liniilor de gardă, continuarea activității peste vârsta legală de pensionare poate fi avizată numai la propunerea unității respective, în situații excepționale, adică zone defavorizate sau deficit de personal medical și numai până la ocuparea postului prin concurs. Continuarea activității se face cu avizul Colegiului Medicilor din România, aviz eliberat de colegiul teritorial în care funcționează unitatea medicală, pe baza următoarelor documente:
- propunerea în scris a unității sanitare respective ;
- cererea medicului, cu menționarea expresă a faptului că este de acord să desfășoare activitate medicală peste vârsta de pensionare în unitatea medicală respectivă;
- copie a actului de identitate;
- certificatul de sănătate, care să conțină viza unui medic psihiatru, cu mențiunea “apt să lucreze în domeniul sanitar” și viza medicului de medicina muncii cu mențiunea “apt să lucreze în specialitatea…” (specialitatea medicului pentru care se eliberează certificatul de sănătate);
- copia asigurării de răspundere civilă, pentru greșeli în activitatea profesională, încheiată pentru anul respectiv;
- dovada efectuării a minimum 40 de ore de educație medicală continuă în ultimele 12 luni;
- un referat al ordonatorului principal de credite prin care să fie certificat deficitul de personal la nivelul unității medicale respective, inclusiv, dacă este cazul, pentru linia de gardă și care să aibă anexată dovada scoaterii postului la concurs și a neocupării lui, precum și precizarea datei următoare în care postul va fi scos din nou la concurs.
o Certificatul de status profesional
Membrii Colegiului Medicilor din Romania luati in evidenta unui colegiu teritorial pot solicita un certificat se status profesional in urmatoarele cazuri: exercitarea profesiei in afara granitelor Romaniei, intocmirea dosarului de inscriere la examen de promovare profesioanal sau concurs de ocupare a unui post vacant de medic sau infiintarea unui cabinet medical. Documentele necesare eliberarii certificatului de Status professional Curent sunt:
– Cererea
– Copie dupa Certificatul de Membru avizat la zi
– Adeverinta salariat
- Preluarea activităţii unui praxis existent în specialitatea medicină de familie/ ale specialități medicale ( Ordinul nr. 1322/ 2.11.2006 – preluarea activității unui praxis existent si Ordonanta nr.68/2008 pentru vânzarea spatiilor proprietate privată a statului cu destianția de cabinete medicale)
- Notificarea medicului care predă praxisul
- Notificarea medicului care preia praxisul
- Certificat membru medic care preia praxisul
- Notificare medici cu drept de preempţiune cu privire la intenția/ neintenţia de preluare a praxisului
- Notificarea institutiei din cadrul în care își desfășoara medicul care preda praxisul activitatea, cu privire la intenția/ neintenţia de preluare a praxisului
- Acte Registrul Comerţului de înfiinţare SRL (în cazul în care preluarea se face pe SRL)
- Cereri de readaptare profesională ( Decizia nr.15/ 25.05.2007)
- Cerere
- Copie CI
- Diploma de Licenţă
- Ordin Confirmare Medic Specialist (dacă este cazul )
- Retragere/ suspendare din evidenţa Colegiului Medicilor Iaşi
- Cerere
- Certificat Membru – Original (daca se retrage)
- Avizarea cabinetelor medicale (Ordinul n.153/ 26.02.2003- aprobarea normelor metodologice privind înființarea, organizarea si funcționarea cabinetelor medicale )
Dupa modul de infiintare, unitatile medicale private sunt de trei categorii:
- Cabinete medicale fara personalitate juridica (forme de exercitare liberala a profesiei de medic). Acestea pot fi infiintate doar de catre medici.
- Cabinete medicale individuale – acestea pot fi
- De sine statatoare
- Asociate sau grupate
- Societati civile medicale – se constituie prin contract de societate civila, incheiat in forma scrisa intre 2 sau mai multi medici asociati, cu respectarea dispozitiilor art. 1491, 1492 si 1499-1531 din Codul civil, referitoare la societatea civila particulara, si a dispozitiilor Ordinului 153; Ea este reprezentata in relatiile cu tertii de un reprezentant desemnat prin hotarare a adunarii asociatilor. Societatea civila medicala poate fi avizata doar in
specialitatile medicilor asociati.
- Societati comerciale („S.R.L.-uri medicale”) – cu personalitate juridica proprie. Acestea pot fi infiintate de catre medici, nemedici (cu conditia ca 1/3 din consiliul de administratie sau administratorul sa fie medic), sau de catre persoane juridice (Ordinul 124, art. 15).
- Cabinete medicale organizate in structura persoanelor juridice de drept privat fara scop patrimonial (organizatiile nonprofit, fundatiile si asociatiile cu activitati medicale, asociatiile profesionale, cultele religioase si lacasele de cult religios, legal constituite) pe baza hotararii organelor de conducere (Ordinul 124,
art. 16) . Inregistrarea unitatii se va efectua numai daca unitatea medico-sanitara infiintata in temeiul Legii nr. 31/1990, republicata, cu modificarile ulterioare, indeplineste conditiile prevazute la art. 15 alin. 1 lit. a) si b) din Ordonanta Guvernului nr. 124/1998, republicata.
Documentele necesare obtinerii Avizul Colegiului Medicilor pentru infiintarea unitatilor medicale:
Cabinet Medical Individual
- Cererea reprezentantului legal sau a organului de conducere de infiintare;
- Copie Certificat de membru CMR a medicului titular si al medicilor angajati;
- Dovada detinerii legale a spatiului in care urmeaza sa functioneze cabinetul
medical; schita cabinetului;
- Dovada ca spatiul in care urmeaza sa functioneze unitatea medicala se pot desfasura activitati medicale
- Act notarial de preluare praxis in conformitate cu Ordinul Nr. 1322 din 2 noiembrie 2006 ( unde este cazul);
- Dovada indeplinirii conditiilor minime de spatiu si circuite functionale in concordanta cu serviciile medicale furnizate pe specialitati;
- Existenta dotarii minime necesare functionarii cabinetelor medicale, in concordanta cu serviciile medicale furnizate conf. Ordin 153/2003;
- Avizul de principiu eliberat de Departamentul Epidemiologic Iasi;
- Declaratie privind programul de lucru de la sediul principal al CMI, precum si cel de la punctele de lucru (unde este cazul);
- Declaratie pe propria raspundere cu enumerarea tuturor locurilor de munca/contractelor de colaborare unde presteaza activitate medicala (angajat/colaborator) precum si programul de lucru aferent fiecarui loc de munca ( unde este cazul );
- Adeverinta de la alt/alte locuri de munca sau contract/contracte de prestari servicii medicale in derulare cu dovada inregistrarii lor la Directia Finantelor Publice care sa ateste activitatea medicala prestata precum si programul de lucru ( unde este cazul );
- Dovada achitariii taxei de infiintare, conform legislatiei.
Documentele vor fi depuse la dosar in conformitate cu ordinea din opis.
Documentele vor fi depuse si in varianta electronica.
Societate Civila Medicala
- Cererea reprezentantului legal sau a organului de conducere de infiintare;
- Actul constitutiv / statut;
- Act notarial de preluare praxis in conformitate cu Ordinul Nr. 1322 din 2 noiembrie 2006 ( unde este cazul);
- Copie Certificat de membru CMR a medicilor asociati/ angajati / colaboratori;
- Dovada detinerii legale a spatiului in care urmeaza sa functioneze cabinetul medical; schita cabinetului;
- Dovada ca spatiul in care urmeaza sa functioneze unitatea medicala este cu destinatie medicala ( unde este cazul );
- Dovada indeplinirii conditiilor minime de spatiu si circuite functionale în concordanta cu serviciile medicale furnizate pe specialitati;
- Existenta dotarii minime necesare functionarii cabinetelor medicale, în concordanta cu serviciile medicale furnizate conf. Ordin 153/2003;
- Avizul de principiu eliberat de Departamentul Epidemiologic Iasi;
- Declaratie pe propria raspundere pentru fiecare medic in parte cu enumerarea tuturor locurilor de munca/contractelor de colaborare unde presteaza activitate medicala (angajati/colaboratori) precum si programul de lucru aferent fiecarui loc de munca (unde este cazul);
- Adeverinta de la alt/alte locuri de munca sau contract/contracte de prestari servicii medicale in derulare care sa ateste activitatea medicala prestata precum si programul de lucru (unde este cazul);
- Contracte de munca ale medicilor angajati cu dovada inregistrarii in REVISAL sau contractele de colaborare ale medicilor care profeseaza in cadrul societatii cu dovada inregistrarii lor la Directia Finantelor Publice;
- Fisele de atributii ale posturilor pentru medici;
- Dovada achitariii taxei de infiintare, conform legislatiei.
Documentele vor fi depuse la dosar in conformitate cu ordinea din opis.
Documentele vor fi depuse si in varianta electronica.
Unitati medico-sanitare cu personalitate juridica (SRL, SA, in comandita, etc)
- Cererea reprezentantului legal al unitatii medico-sanitare (administrator/medic in consiliul de administratie);
- Certificat de inregistrare la Registrul Comertului, respectiv Certificatul de inregistrare in registrul persoanelor juridice ori hotararea judecatoreasca de infiintare sau actul de de acordare a personalitatii juridice;
- Actul constitutiv / statutul din care sa rezulte obiectul unic de activitate al societatii doar prestarea de serviii medicale precum si faptul ca administratorul sau 1/3 dintre membrii consiliului de administratie sunt medici (art.15 al.1 din OG nr 124/1998); se accepta si activitati conexe actului medical, prevazute in OUG nr 83/2000;
- Dovada detinerii / dreptului de folosinta a spatiului, valid;
5 Dovada ca spatiul in care urmeaza sa functioneze unitatea medicala se pot desfasura activitati medicale;
- Regulament de organizare si functionare a societatii;
- Copie Certificat de membru CMR a medicilor asociati/ angajati / colaboratori;
- Diploma de licenta prin care se atesta calitatea de medic a administratorului
societatii sau a celor ce intrunesc 1/3 din membrii consiliului de administratie;
- Dovada indeplinirii conditiilor minime de spatiu si circuite functionale în concordanta cu serviciile medicale furnizate pe specialitati;
- Existenta dotarii minime necesare functionarii cabinetelor medicale, în concordanta cu serviciile medicale furnizate conf. Ordin 153/2003;
- Avizul de principiu eliberat de Departamentul Epidemiologic Iasi;
- Declaratie pe propria raspundere pentru fiecare medic in parte cu enumerarea tuturor locurilor de munca/contractelor de colaborare unde presteaza activitate medicala (angajati/colaboratori) precum si programul de lucru aferent fiecarui loc de munca (unde este cazul );
- Adeverinta de la alt/alte locuri de munca sau contract/contracte de prestari servicii medicale in derulare care sa ateste activitatea medicala prestata precum si programul de lucru (unde este cazul);
- Contracte de munca ale medicilor angajati cu dovada inregistrarii in REVISAL sau contractele de colaborare ale medicilor care profeseaza in cadrul societatii cu dovada inregistrarii lor la Directia Finantelor Publice;
- Fisele de atributii ale posturilor pentru medici;
- Dovada achitariii taxei de infiintare, conform legislatiei.
Documentele vor fi depuse la dosar in conformitate cu ordinea din opis.
Documentele vor fi depuse si in varianta electronica.
Fundatii / Organizatii nonprofit
- Cererea reprezentantului legal al unitatii medico-sanitare (administrator/medic in consiliul de administratie);
- Hotararea organelor de conducere pentru infiintarea si organizarea, in structura lor, de cabinete medicale furnizoare de servicii medicale in regim ambulatoriu;
- Certificat de inregistrare la Registrul Comertului, respectiv Certificatul de inregistrare in registrul persoanelor juridice ori hotararea judecatoreasca de infiintare sau actul de de acordare a personalitatii juridice;
- Actul constitutiv / statutul din care sa rezulte obiectul unic de activitate al societatii doar prestarea de serviii medicale precum si faptul ca administratorul sau 1/3 dintre membrii consiliului de administratie sunt medici ( art.15 al.1 din OG nr 124/1998 ); se accepta si activitati conexe actului medical, prevazute in
OUG nr 83/2000;
- Dovada detinerii / dreptului de folosinta a spatiului, valid;
- Dovada ca spatiul in care urmeaza sa functioneze unitatea medicala se pot desfasura activitati medicale;
- Regulament de organizare si functionare a societatii;
- Copie Certificat de membru CMR a medicilor asociati/ angajati / colaboratori;
- Diploma de licenta prin care se atesta calitatea de medic a administratorului societatii sau a celor ce intrunesc 1/3 din membrii consiliului de administratie;
- Dovada indeplinirii conditiilor minime de spatiu si circuite functionale în concordanta cu serviciile medicale furnizate pe specialitati;
- Existenta dotarii minime necesare functionarii cabinetelor medicale, în concordanta cu serviciile medicale furnizate conf. Ordin 153/2003;
- Avizul de principiu eliberat de Departamentul Epidemiologic Iasi;
- Declaratie pe propria raspundere pentru fiecare medic in parte cu enumerarea tuturor locurilor de munca/contractelor de colaborare unde presteaza activitate medicala (angajati/colaboratori) precum si programul de lucru aferent fiecarui loc de munca (unde este cazul);
- Adeverinta de la alt/alte locuri de munca sau contract/contracte de prestari servicii medicale in derulare care sa ateste activitatea medicala prestata precum si programul de lucru (unde este cazul);
- Contracte de munca ale medicilor angajati cu dovada inregistrarii in REVISAL sau contractele de colaborare ale medicilor care profeseaza in cadrul societatii cu dovada inregistrarii lor la Directia Finantelor Publice;
- Fisele de atributii ale posturilor pentru medici;
- Dovada achitariii taxei de infiintare, conform legislatiei.
Documentele vor fi depuse la dosar in conformitate cu ordinea din opis.
Documentele vor fi depuse si in varianta electronica.
Conform reglementarilor in vigoare, aprobarea dosarului este conditionata de raportul favorabil privind existenta dotariii minime corespunzatoare activitatilor medicale desfasurate si numarului de cabinete, document intocmit de inspectorii delegati din partea Colegiului Medicilor Iasi, in urma vizitei la fata locului.
Data inspectiei se va stabili de comun acord cu solicitantul.
Coordonatorul Comisiei de Avizari si Acreditari va desemna cei 2 inspectori.
Toate procedurile comisiei se vor incadra in termenul legal de 30 de zile lucratoare.
- Fluxul documentelor spre avizare in cadrul Comisiei de Acreditări şi Avizări
- Verificarea și înregistrarea solicitărilor / dosarului cu documente pentru înscierea ca membru/ avizarea anuala a certificatelor de membru/ eliberarea certificatului de status profesional/ avize prelungire activitate,dosarelor pentru înființarea cabinetelor medicale etc la secretariat;
- transmiterea documentelor către asistenții administrativi pentru verificarea corectitudinii si editarea certificatelor de membru/ certificatelor se status profesional/ avizele de prelungire activitate / adeverințele de membru/ consilierea și verificarea documentelor necesare pentru avizarea unui cabinet medical, SRl etc iar în ceea ce privește cererile depuse la secretariat sunt selectate și transmise catre Biroul executiv (dupa caz) sau Comisiei de Avizări si Acreditări;
- se discută cererile la şedinţa Biroului Executiv şi se transmit către Comisie rezultatul diverselor solicitări;
- repartizarea către comisie a tuturor documentelor înregistrare și întocmite spre avizare în ziua ședinței;
- verificarea, recomandarea dupa caz și avizarea documententelor de către Comisie ;
- emiterea documentelor semnatede comisie către emitenți sau contactarea emitenților în vederea clarificărilor sau completării dosarelor cu documentele necesare.
- Informatizarea procedurilor și integrarea documentelor în cadrul noii platforme a Colegiului Medicilor Iași
- Procedura electronica nu este definitivata
- Au loc intilniri periodice pentru implementarea platformei informationale pentru Departamentul Avizari si Acreditari