Unitati medico-sanitare cu personalitate juridica (SRL, SA, in comandita, etc)
Descarca Cerere avizare SRL (.doc)
- Cererea organului de conducere- administratorul medic al societății – prin care se solicită avizarea cabinetului medical, cu specificarea adresei și a specialităților medicale;
- Certificat de inregistrare la Registrul Comertului sau Anexa la acesta pentru punctul de lucru și sediul social;
- Actul constitutiv / statutul, înregistrate la ORC, din care sa rezulte obiectul unic de activitate al societatii doar prestarea de serviii medicale precum si faptul ca administratorul sau 1/3 dintre membrii consiliului de administratie sunt medici ( art.15 al.1 din OG nr 124/1998 ); se accepta si activitati conexe actului medical, prevazute in OUG nr 83/2000;
- Dovada detinerii legale a spatiului in care urmeaza sa functioneze cabinetul medical și schita cabinetului ( cu numerotarea camerelor componente și a descrierii funcționalității ulterioare);
- Regulament de organizare si functionare a societatii, prin care să se ateste independența profesională și dreptul de decizie a personalului medical;
- Copie Certificat de membru CMR a medicilor asociati/ angajati / colaboratori precum și dovada achitării la zi a cotizației către CMI a medicilor asociați;
- Diploma de licenta prin care se atesta calitatea de medic a administratorului societatii sau a celor ce intrunesc 1/3 din membrii consiliului de administratie;
- Existenta dotarii minime necesare functionarii cabinetelor medicale, în concordanta cu serviciile medicale furnizate conf. Ordin 153/2003 ;
- Declaratie pe propria raspundere pentru fiecare medic in parte cu enumerarea tuturor locurilor de munca/contractelor de colaborare unde presteaza activitate medicală (angajati/colaboratori);
- Declarația prevăzută la art. 28 lit. b) din ordinul MSF 153/2003 prin care organul de conducere al unității se oblige în scris să respecte independența profesională și dreptul de decizie ale medicilor și să angajeze numai personal medico-sanitar autorizat;
- Contracte de munca ale medicilor angajati cu dovada inregistrarii in REVISAL sau contractele de colaborare ale medicilor care profeseaza in cadrul societății;
- Fisele de atributii ale posturilor pentru medici, semnate și parafate de aceștia, de luare la cunoștință ;
- Dovada achitariii taxei de infiintare, în cuantumul stabilit de CMI – 350 lei, care include avizarea unei specialitati; pentru orice specialitate suplimentara, se percepe o taxa suplimentara in cuantum de 200 lei (cf Deciziei atasate).
- Programul de lucru al cabinetelor medicale, aprobate de conducerea unității
- Certificatul de Avizare anterior eliberat de Colegiul Medicilor Iaşi – în ORIGINAL – pentru reavizare
Documentele vor fi depuse la dosar in conformitate cu ordinea din opis.
Documentele vor fi depuse si in varianta electronica.